čtvrtek 1. února 2018

Můj narozeninový den podruhé

Minulý rok jsem se rozhodla, že si zavedu takovou tradici a tím je vzít si dovolenou v den svých narozenin. Proč? Protože dřív jsem byla pokaždé v práci a dělala si srandu, že narozky oslavuji prací. Ale minulý rok mi to došlo - proč? Proč v takový den, který patří jen vám být v práci? Proč si neudělat hezký den a hýčkat se? Jak jsem narozeninovala minulý rok se můžete dočíst tady. Letos jsem vytáhla paty z Kroměříže a vydala se pryč. 

A kam? Hned vám to prozradím...

Hned po probuzení jsem rozjímala. Přemýšlela jsem nad tím, co mi minulý rok přinesl, co jsem zažila, kde jsem byla. A nakonec poděkovala Bohu a Vesmíru, za to, že jsem mohla tady prožít tady na naší krásné Zemi další rok a to hlavně ve zdraví (až na ten zatracený podzim). Poděkovala jsem za to, že mám kolem sebe lidi, kteří mě mají rádi a podporují mě. Poděkovala jsem i za přešlapy a blbé nápady, z kterých jsem se (doufám) poučila a které mě udělaly ještě silnější. Opět jsem se musela trochu nakopnout a rozhodla se, že bych měla udělat další krok v mé jógové cestě. Jestli se uskuteční je ve hvězdách, protože doteď na to sbírám odvahu. No a celé to zpečetila úžasným cheesecakem ke snídani :-)
 Když jsem přemýšlela jak naplánovat můj narozeninový den, tak se mi moc nechtělo kombinovat více míst/lidí jako minulý rok. Chtěla jsem nějaký balíček, který uspokojí vše, po čem mé srdce touží. No, můžu vám říct, že jsem strávila hodiny pověšená na Internetu. V dnešní době je tolik možností, že je těžké si vybrat. Ale jeden mi padl do oka nejvíc. Balíček Wellness day v hotelu Miura.

Hotel Miura najdete v malebné Čeladné a jedná se o luxusní desingový hotel. Je posazený do beskydské přírody a dle mého perfektně snoubí moderní umění s přírodou. Já na něj měla zálusk už dýl, ale jelikož jsme jeli na podzim do Beskyd kvůli aktivní dovolené, tak tahle možnost ubytování padla (rozuměj zablácené pohorky a propocený tričko se sem moc nehodí :-D).


Při příjezdu na Miuru vás osloví nejen zajímavý tvar hotelu, ale také sochy od Davida Černého. Toho určitě znáte, v Praze je proslulý svými Miminky na Žižkovském vysílači, dalšími díly na Kampě a nebo sochou sv. Václava jedoucího na obráceném (mrtvém) koni v pasáži Pražského paláce Lucerna.




Po nahlášení se na recepci naše kroky směrovaly do wellness, které se nachází v suterénu. První procedurou v balíčku byla masáž. Třicet minut naprostého uvolnění a nasávání éterického oleje. Tohle bych si nechala líbit každý den! 

Poté následovaly dvě hodiny ve wellnesku. Miuří wellness se skládá ze tří částí. První část tvoří prostor s obrovskou vířivkou, vyhřívanými sedačkami a čajovým koutkem. Druhou část vyplňuje sada saun a kryo komůrky. A poslední částí wellness je místnost s vodními postelemi. Celkově na mě wellness opravdu zapůsobilo. Velmi příjemné prostředí, které snoubí atmosféru totální klidu a relaxu. No prostě balzám na duši!





Vyvíření, vysaunovaní a vylerelaxovaní jsme se odebrali do restaurace na večeři. Součástí balíčku totiž bylo i degustační tříchodové menu. Nemá smysl to popisovat, tohle musíte zažít na vlastní jazyk :-) Nápadité a neotřelé kombinace chutí byly dokonalou třešničkou na mém narozeninovém dnu.






Co vám mám povídat. Odjížděla jsem naprosto ohromená, odpočinutá a spokojená. A to nejen proto, že jsem byla ve spa a nafutrovala si bříško výborným jídlem, ale hlavně proto, že jsem si tento den užila tady a teď bez žádných starostí a v plném zdraví.




A co vy? Necháváte se aspoň jednou v roce hýčkat?
Těším se na vaše komentáře <3



























Žádné komentáře:

Okomentovat