pátek 2. února 2018

Jógové splynutí JIN a JANG ve Frýdku-Místku

Díku blogu poznávám úžasné lidi. Jako například Peťulku, která můj blog sleduje snad skoro od začátku. V životě jsme se neviděly, jen jsme si vyměnily pár komentářů/doporučení na FB blogu. Ale protože jóga spojuje, tak na narozeniny mi došlo krásné pozvání od Peti na (necelou) dvouhodinovku JIN a JANG jógy ve Frýdku-Místku. Přiznávám, že jsem chvíli váhala, měla jsem ´´strach´´ z cesty (rozuměj - nikdy jsem nejela autem do Frýdku :-D), ale hecla jsem se a vydala se na cestu. 


Říkáte si, co je to zas za novej typ jógy - JIN a JANG? Já jsem se s ním setkala poprvé na Instagramu, ale na vlastní kůži ji ještě nevyzkoušela. Hodně mě lákala, jelikož jak víte, já jinku miluju a jemné propojení s jangovými pozicemi se mi zdálo být lákavé. Navíc po Vánocích se nemůžu jen válet na podložce v šavásaně, že jo :-D 


Lekce probíhala v areálu Prestige tennis parku ve Frýdku-Místu. Jedná se o velmi příjemný areálek, který nabízí tenis, wellness, restauračku, ubytování a malý útulný sálek na cvičení.


A jaká tedy byla lekce JIN a JANG jógy? Velmi výživná a naprosto úžasná. Ze začátku nás Peťa protáhla velmi jemnou jógou, následovaly jangové pozice, které byly proloženy pár jinovými pozicemi. Postupně lekce přesla do jemných dlouhých jinových pozic úplně. 

Celkově jsem se příjemně protáhla, trošku si zamakala a v jinových lekcích uvolnila ty nezbedné kyčle, které ukládají všechen stres, který tak nějak v zimě snad přichází víc, než když svítí sluníčko. Peťa nás během praxe seznámila s účinky jednotlivých ásan a tak neměly myšlenky na: ´´co dnes uvařím, nakoupím, musím udělat´´ neměly šanci.


Na konci lekce jsme měli každá nachystaný levandulový polštářek na oči s levandulí z Petiné zahrádky a dostaly do dlaně vonný olej. Vůbec jsem nevěděla, co se s olejem bude dít :-D Byla jsem už na x lekcích a každá lektorka/lektor to má jinak. Jeden masíruje čelo, další ruce a poslední plosky nohou. Ale Peťa měla jiný plán a musím říct, že hodně dobrý. Kapička oleje se během šavásany vpila do ruky a při zahřívání rukou o sebe se nádherně jeho vůně rozvinula a tím příjemně pohladila všechny moje smysly. 


Finální verdikt? Vůbec nelituji, že jsem jela až do Frýdku-Místku. Lekci jsem si užila od začátku do konce a musím říct, že Peťa lekci vedla naprosto skvěle! Pokud chcete i vy okusit jógu s Peťou (a nejen s ní), tak zavítejte do jejího nového studia ve Frýdku-Místku, které se otevírá na začátku dubna. 

Já si rozhodně kolaudačku studia nenechám ujít. Takže Frýdku-Místku, velmi brzy na viděnou ve studiu - Jóga pod věží :-) Kdo se ke mě přidá?

P. S. Kdyby jste chtěli kuknout na FB studia: https://www.facebook.com/jogapodvezi/


S láskou, Verča


2 komentáře:

  1. Jelikož ve FM bydlím, tak bych se taky velmi ráda zúčastnila! ❤ Třeba bychom se mohly potom domluvit a zajít i někam na kávu. :) Jinak pěkný článek. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Krystýnko :-) Já se určitě objevím na kolaudačce, pokud mi tam nic nevleze, tak určitě můžeme!

      Vymazat