čtvrtek 8. února 2018

Havlíkova Apotéka na vlastní kůži

Havlíkova (přírodní) apotéka byla jednou ze značek, kterou jsem chtěla vyzkoušet. Docela dlouho jsem odolávala objednávce z Internetu až do okamžiku, kdy mi otevřeli prodejnu skoro pod nosem (obchoďák Centro Zlín). Podle mě Havlík a celkově přírodní kosmetika zažívá velký boom a není se čemu divit, že už v každém městě najdete nejednu prodejnu, která vám může nabídnou přírodní sortiment.

Musím říct, že jejich obchod je naprosto nádherný. Vkročíte tam a prostě nejde odejít s prázdnou. Ceny jsou takové střední není to Alverde a není to Weleda. Dle mě si tam určitě každý něco najde. Když jsem procházela sortiment, nechtěla jsem brát něco co znám - krém, olej, sprcháč, ale hledala jsem nějakou lahůdku. A našla ji v podobě ranní masky. Balzám na rty mi nějak hups do košíku sám, však to znáte :-D

A jak tedy maska a balzám dopadly v mém testování? Pojďme na to :-)





Havlíkova apotéka - Pečující a čistící ranní maska (3 minutová)/30ml
V prvé řadě musím napsat, kolik ml jsem si koupila a jak dlouho tohle balení masky vydrží. Já volila to nejmenší balení tedy 30 ml, které stálo do 200 Kč. Havlík však nabízí i 50 ml či 150 ml. Masku dostanete v krásném balení s moc milým vzkazem a taky pečlivým návodem k použití. Mé 30 ml balení mi vydrželo necelý měsíc, přičemž jsem masku používala od po-pá, víkend jsem vynechávala. Použití je velmi jednoduché, avšak nutno dodat, že já musela trošku překopat svoji ranní rutinu. Podle návodu, se má maska nanášet na pleť, která je přímo po probuzení bez jakéhokoliv umývání atd. Takže vstanete, jdete do koupelny a napatláte si obličej, pak tři minuty čekáte a smyjete. Já na mytí použila konjakovou houbičku (Eco Tools - DMko). Po umytí je pleť opravdu taková hladká, ale možná až moc "vycucaná", rozhodně ji hned natřete krémem či olejem a až poté aplikujte make-up. Co se týče make-upu, tak s mým si sedla bez problémů. Jediný takový problém co mám je, že ke konci dne už je pleť sušší a dělají se mi malá suchá místečka. Ale tohle nechci svádět přímo na masku, protože je zima a myslím si, že je to spíš mrazem. Musím říct, že se pleť jako taková nějak extra nezměnila, spíš jde o ten efekt, že vám maska vaši pleť hezky nachystá na krém, který se díky vyčištění lépe vsákne a taky mi jde líp zapracovat make-up. Finální verdikt ála koupit, či nekoupit? Pokud máte mastnou a aknózní pleť, nebo prostě takovou nečistou po noci i celkově, myslím si, že tohle není špatná volba. Taky je to dobrá volba pro ty, kteří chtějí mít hezky připravenou pleť na make-up a nepomáhají mu báze. Rozhodně ale doporučuji zkusit nejdřív malé balení. Myslím si že po 3 - 4 týdnech uvidíte (jako já) zda vám sedla či ne. Je zbytečné kupovat větší balení na poprvé. Já si dám od ní na chvíli pauzu, ale rozhodně nemám problém si ji koupit znovu.

Havlíkova apotéka - Havlíkův balzám na rty 5 ml
Tyhle maličkosti prostě do košíku fakt padaj sami. Navíc balzámů na rty v zimě není nikdy dost. Rty trpí mrazem a u mě to opravdu platí na celé čáře. Mám všude zásoby těchhle malých pomocníků. Havlíkův balzám je objemově stejný jako Alverďácký, avšak cena je jiná. Alverde seženete do 50 Kč a Havlíka za cca 100 Kč. Co se týče účinku na rtech tak je porovnatelný s Alverďáckým - máta a brusinka, není až tak klouzavý jako měsíčkový Alverde. Takže zatím žádná výhoda nad Alverde. Co je však zajímavé a lákavé je složení. V jednom balení najdete 20 makadamiových oříšků, 10000 makových zrnek, 3 mezistěny ze včelího vosku a 450 bobulí rakytníku. Tohle mu u mě zvedá skóre hodně nahoru. A pokud se mě ptáte zda koupit, tak pokud zrovna nešetříte na dovolenou/dům/cokoliv, koupi doporučuju, balzám udělá svoji práci. Dokázala bych si ho představit i v dárečku, když někomu kupujete třeba ranní masku a chcete ještě něco malého k tomu, tohle je určitě ideálka :-)


A co vy a Havlík? Jaká je vaše zkušenost s produkty?
Těším se na vaše komentáře :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat