pondělí 3. července 2017

Suchý olej/Squalane od Saloosu


Kosmetiku od Saloosu používám snad každý den. A to jak na pleť, tak na tělo. Postupně zkouším další a další "salusí" produkty. Některé se u mě zabydlí a kupuju si je opakovaně, některé vyměním. Tak či tak musím upřímně říct, že jsem od nich neměla výrobek, který by mi vyloženě neseděl. Což je super, protože není nic horšího, než si koupit produkt, který dělá místo užitku neplechu.

Takže je vám asi jasné, že když mi přistála v poště novinka v podobě 100 % Squalane,tak jsem se nemohla dočkat, až ji vyzkouším.

Opět jsem ji poctivě testovala přes měsíc, abych věděla, co to s pletí udělá. No a verdikt?
Pojďme na to...


Nejdřív trocha teorie, 100 % Squalane je tzv. suchý olej. V čem se liší od "klasického oleje"? Mě přijde, že se rychleji vpije do pleti a taky je na oko takový míň lesklý než olej. Pokud znáte suchý olej od Nuxe, tak si jsou pocitově (na pleti) velmi podobní.


Squalane koupíte ve skleněné pixličce se skleněnou pipetkou. Což je prostě to nej co může být. Jednak si zbytečně nevycamráte oleje navíc a jednak je to hygieničtější, než paplání prstů do kelímků.


A funguje tedy? Musím říct, že ano! Používám ho už přes měsíc každé ráno místo denního krému. Pleť je po nanesení rozzářená a zdravější. Jestli chrání před vnějšími vlivy, to vám nedokážu říct, ale rozhodně mi pleť vůbec nedráždí a můžu ho vřele doporučit na typ pleti ála já - tedy citlivou pleť, která má sem tam pupínky. 

Co se týče snášenlivosti s makeupem, tak s jedním mi sedí v pohodě. Udělá takový rozjasňující efekt a s druhým trochu zápasí (výsledek je trošku mastnější než rozjasňující). Každý makeup má jiné složení, proto je potřeba to testnout.


A finální verdikt? Já jsem se Squalane hodně spokojená. Líbí se mi ten efekt rozzářené pleti a hlavně je nekomedogenní, což moje pleť miluje! Takže pokud se poohlížíte po olejíčku na denní nošení rozhodně doporučuji :-)

A co vy? Už jste nějaký suchý olej zkusili? Jak jste byly spokojení?
Těším se na vaše komentáře <3



Žádné komentáře:

Okomentovat