pátek 21. července 2017

Sicílie - Etna a první dojmy

Kam se vydat na letní dovolenou jsme řešili asi dva měsíce před odjezdem. Co vám budu vykládat. Já jsem plánovací typ a už jsem byla celkem v nervu, jestli vůbec něco vybereme. No, je fakt, že jsem měla kdyžtak v záloze Chorvatsko - to totiž nikdy nezklame!

Ale osud nám nakonec přichystal Itálii - Sicílii. Na to, že jsem tam nebyla víc než patnáct let, je moje druhá návštěva Itálie v tomto roce rekord :-) Měla jsem z toho trošku strach. Existují totiž dva typy lidí - ti, co Itálii milují a ti, co ji nenávidí. Na rovinu říkám, že mě Sicílie totálně dostala. A troufám si říct, že se jednalo o jednu z nejhezčích letních pobytových dovolených! 

Nebudu vás tady nudit fakty o Itálii/Sicílii a pojďme rovnou na to, jaké byly naše první dojmy :-)


Do Catanie (Katánie) jsme odlítali z letiště v Praze. Jelikož jsme vstávali celkem brzo a měli jsme za sebou přes dvě hodiny v autě, tak ihned po příjezdu naše kroky směřovali na kafe. Dala jsem si pořádné na vzpruhu, ať je to cestování příjemnější.


Po check-inu a rentgenové kontrole jsem měli čas a tak jsme šmejdili po obchůdcích. No Victorka je moje slabost a jak naschvál vždycky narazím na slevy :-D Takže nějakej ten úlovek musel být, že jo?


Cesta letadlem trvala něco přes dvě hodiny. No a další dvě před náma autobusem k hotelu. Nadšená jsem z toho nebyla, ale náladu mi hned zlepšila tahle krasavice, která měla zrovna dobrý den a nebyla zahalená do oblak. Ano, poznali jste ji správně. Majestátná Etna, která se může pyšnit titulem nejvyšší činné sopky na evropském kontinentu.


No a takhle vypadá, když svůj den nemá. Na zemi ji nevidíte čepičku, je zahalená mraky, což ale zaručuje neskutečnou podívanou z letadla. Naprostá dokonalost. Přírodo, ty jsi fakt kouzelnice!


Do hotelu jsme přijížděli celkem utahaní (přece jen jsme byly na cestě skoro 12 hodin), ale po kávičce s výhledem na tu nádhernou přírodu a azurovou vodu jsme se pozvolna dostali do dovolenkové nálady.


Hotel jako takový byl moc hezký. Nejvíc se mi líbila ta příroda. Všude palmy a palmičky, kytičky, rostlinky, olivovníky, dokonce i keře jasmínu! No prostě pastva pro všechny smysly.




A to jídlo! Neskutečně výborný! Neptejte se mě, kolik jsem přibrala. Nemám odvahu si stoupnout na váhu :-D Bylo super, že za celý týden se snad žádný chod neopakoval a každý večer byl tematický - např. italská večeře, mezinárodní, gala atd. Opravdu jsem cítila, že to někdo tvoří s láskou a nadšením. No koukejte třeba na dezert v národní trikoloře, není to super?


Pláž byla třešničkou na dortu! Jemný písek, průzračné a teplé moříčko - co víc si přát? Slunečníky a lehátka nám byly samozřejmě k dispozici zdarma.





A takhle vypadalo stmívání na naší pláži. Romantika jako blázen :-) 

Tak to je jsou ve zkratce první dojmy/fotky ze Sicílie...

Kde jsme byli na výletě a co jsme stihli navštívit? Pokračování příště....






Žádné komentáře:

Okomentovat