úterý 10. dubna 2018

Jaká byla otevíračka nového studia Jóga pod Věží ve Frýdku?

Každá akce, která zavání jógou mě nenechá chladnou. Proto když jsem dostala pozvání na otevíračku nového jógového studia od Peťulky Morysové neváhala jsem ani vteřinu. Datum bylo ihned zaznačeno v kalendáři a už jsem plánovala cestu.
 
S Peťou jsme se seznámily díky blogu. Je jednou z mých prvních čtenářek. Osobně jsme se nikdy nesetkaly až do nedávna, kdy jsme měla možnost navštívit její lekci jin a jang jógy (článek tady). Další rendez-vous na sebe nenechalo dlouho čekat. Peťa (společně se svým manželem) si splnila sen a vybudovala ve Frýdku nový jógový prostor, do kterého mě pozvala na oficiální otevíračku.
 
Jste zvědaví jak to tam vypadá a jaké byly mé první dojmy z nového studia?
Tak se uvelebte a já vám o tom povyprávím :-)
 

Přijíždím skoro po dvou hodinách do Frýdku, na cestě bylo totiž samé omezení. Opadá ze mě stres z cesty (teprve podruhé do Frýdku, nové auto, na které nejsem zvyklá) a poplácám se, jak jsem to dobře zvládla. Vlna stresu nabíhá znovu, když zjistím, že mám už jen čtyřicet procent baterky - jak trefím domů, když mi chcípne telefon a já mám na něm navigačku? :D Vnitřně se chlácholím, že se určitě ve studiu najde nabíječka a bude pořešeno. Rozhlídnu se kolem, kudy se vydat. Naštěstí věž, pod kterou je studio, je naprosto nepřehlédnutelná, takže se vydávám směrem k ní a během pár minut jsem na místě.


Po příchodu si zouvám boty a zapisuji se. Obratem dostávám úsměv a krásný náramek z rudrakshy. Projdu malou uličkou k místnosti, kde je recepce a šatna. Recepce je velmi prostorná. Kromě klasické "přepážky" tam nejdete gaučíky i křesílka, což je ideální na před/po odpočinutí po lekci. Místnost je laděna do bílo-cihlového tónu resp. tak, jako celé studio. Všude jsou živé květiny a voní to tu jarem. Kromě vstupného na lekci si na recepci budou moci budoucí klienti koupit jógové šperky, nebo přírodní kosmetiku.
 




 
Vítám se s Peťou, chvíli poklábosíme a pak se vydám se do šatny. Nahodím jógový obleček, popadnu jógamatku a jdu do sálu na svojí první lekci, kterou povede přímo Peťa. Sál je prostorný a vzdušný s velmi příjemnou akustikou. Na stropě jsou překrásné a třpytivé světla. Střídá se zde bílá malba s cihlou a přes okna na nás dopadá jarní sluníčko. Na Petinu lekci jemné jógy jsem se moc těšila. A ona jako vždy nezklamala. Sice byla míň jemnější, než jsem zvyklá tady v Kroměříži, ale bylo to velmi příjemné protažení a posílení středu těla.
 



Po lekci jsem měla hodinku čas před slavnostním přípitkem a tak jsem se šla podívat do Kavárny. Je to místnost hned u vchodu a zatím nemá "tvar kavárny", ale i tak zde bylo nachystané příjemné posezení s hromadou dobrůtek. Co vám budu povídat, ochutnala jsem od všeho trošku a bylo to výborné! Posuďte sami - odolali byste?? :-)





Během akce nebylo možné si jen zacvičit, napapat se, ale také si něco hezkého koupit např. maly a náramky od Malabo.
 
 


Na čtyři hodiny byl naplánován přípitek s tombolou. Peťa, společně se svým manželem měli moc hezkou řeč. Dozvěděli jsme se, že na tomto jógovém díle bylo stráveno více než 28 000 hodin práce, taky kolik bylo použito kilometrů kabeláže a v neposlední řadě i stručnou historii domu, což jsem ocenila, protože nejsem místní. Závěr řeči patřil milým hostům Vaškovi Krejčíkovi a Romaně Klášterecké (Happyoga Brno).

 
Po přípitku, objímání a přání všeho dobrého studiu následovala další lekce, kterou jsem si vybrala. Nutno podotknout, že program byl velmi propracovaný a jógovalo se ve dvou sálech zároveň. Celkově studio disponuje třemi sály (z toho jeden je pro děti), kavárnou a šatnami (dámy, páni). Moje vybraná lekce byla klasická hatha jóga, která mě velmi příjemně překvapila. Během hodinky jsme se protáhli, naučili podrav Měsíci a taky procvičili Nádí šódhanu. Moc se mi líbil příběh k pozdravu Měsíci, který vysvětloval skoro jako pohádku posloupnost jednotlivých ásan v sestavě. Musím říct, že po téhle lekci připadala jako na obláčku.
 
 
Třetí a zároveň poslední lekcí mého výběru byla integrální jóga a jóga nidra s muzikoterapií. Po povídacím úvodu jsme praktikovali pár protahovacích ásan a pak následovala dlouhá relaxace s hudbou. Nechyběly Tibetské mísy, sitár a velký gong. Ten se postaral o neskutečnou energickou vlnu, kdy jsme měla pocit, že jsem pevně přilepena k Zemi. Prošla jsem si katarzí, kdy se mi chtělo řvát, brečet, usmívat se, ale na konci jsem se cítila lehká jako pírko.
 


 
Další na programu bylo OM chanting, které jsem vynechala, protože bylo už sedm hodin a já měla dlouhou cestu před sebou.
 
 
 
Na závěr bych velmi ráda studiu popřála jen to dobré a také houfy spokojených klientů!
Já osobně se moc těším na nějakou další akci/workshop v tomto nádherném novém prostoru.
Tak zase někdy na viděnou ve studiu Jóga pod Věží ve Frýdku-Místku!
 
S láskou Veronika

 
 
 
Kontakty na studio
webovky studia: http://www.jogapodvezi.cz/
FB: @jogapodvezi
IG: @joga.pod.vezi

Žádné komentáře:

Okomentovat