pátek 9. června 2017

Kosmetika Weleda u mě doma III.


Weleda se u mě v koupelně dokonale zabydlela. Weledí sprcháče používám denně a pleťový krém rozhodně budu kupovat znovu.  Když jsem koukala  na Weledím eshopu, co bych ještě mohla zkusit, tak mi padl do oka arnikový masážní olej. Slyším na něj samou chválu a je fakt, že arnikový sprcháč mi v zimě na lyžích pomohl (viz. předchozí článek o Weledě). Jenže sám o sobě stojí 350 Kč, což je popravdě docela dost...Hm...tak brouzdám dál a najednou mě crnkne do oka Rodinný set, který mimo jiné obsahuje i tento olej. Asi vám je jasné, že jsem neodolala!

A jak uspěl v mém testování? Vyplatí se setík kupovat? Pojďme na to... 




Setík stojí 699 Kč a obsahuje 4 výrobky - Arnikový masážní olej, Skin food, Balzám na nohy a Rozmarýnové vlasové tonikum. Nutno podotknout, že set je v krásné plechové krabičce, kterou můžete využít na cokoliv. 


Weleda - Masážní olej s arnikou/Arnika Massageol
Musím říct, že arniková řada od Weledy je velmi povedená. Sprcháč je fakt super a teda klobouk dolů i tady u oleje. Dělala jsem masáž hodně bolavých zad a olej opravdu pomohl. Krásně se s ním pracuje a je tak akorát mastný. Jeho vůně mi opět připomíná měsíček. Za mě tedy jasný kup! Jen malá rada, když s ním budete dělat masáž, tak po skončení masáže olej setřete, at nemá dotyčný mastné oblečení.


Weleda - Rozmarýnové vlasové tonikum/Belebendes Haar-Tonikum
Popravdě u tohoto výrobku jsem byla hodně skeptická. Nic jsem od něj neočekávala, ale jak se to tak stává - překvapil. Sem tam se mi stane, že mě začne krapet hlava - např. v zimě, když nosím čepice a nebo, když si dávám lak na vlasy. Takže ihned, jak mě začala svědit pokožka, použila jsem do vlasů tohle tonikum. A světe div se, ono fakt funguje! Krásně vlasovou pokožku osvěží a zklidní. Takže opět - doporučuji!


Weleda - Skin food/Hautcreme
Na Skin food jsem pěla chválu již v minulém článku. Nebudu se proto opakovat. Kdo ještě nemá Skina v koupelně neví o co přichází! Jen takový malý update. Zkoušela jsem ho i pod make-up a vše v pořádku, sedí i s makeupem :-)


Weleda - Balzám na nohy/Fussbalsam
Upřímně, na nožičky jsem trošku líňouš a zanedbávám je. Takže tento krémík jsem brala jen jako takové plusko k produktům v setu. Musím ale říct, že je super. Nožičky ošetří a vyživí. Na léto je to tedy must have, protože ošetřené nožky jsou v létě nutností!


Závěrem asi jak tušíte Rodinný set doporučuji všemi deseti!!! Všechny produkty jsou skvělé a udělají to, co slibují.

No a takový malý tip - setík se skvěle hodí i jako dáreček na svátek/narozeniny...no prostě k jakékoliv příležitosti, co si zaslouží dárek :-)


A co vy a Weleda? Máte svého oblíbence od této značky?


Žádné komentáře:

Okomentovat