středa 21. června 2017

Jílová láska u mě v koupelně

Jak už víte, zelený jíl je pro mě naprostý must have. Používám ho už nějakou dobu a nic ho nepřekonalo. Miluju jeho účinky - krásně mi vyčistí, stáhne a vyhladí pleť. A jsem i taková spokojenější, protože vím, co si na pleť dávám, jelikož si masku míchám sama. Jediný problém, který slyšívám na jeho adresu je, že na někoho je moc "agresivní". Je takový hodně stahovací a někomu to může být nepříjemné. 

No a pro všechny "citlivky" tu mám super zprávu! Saloos přišel na trh s novým bílým jílem, který je vhodný i na tu nejjemnější pleť!

Poctivě jsem ho testovala několik měsíců, abych mám mohla napsat konečný verdikt. A jak dopadl? Pojďme na to!



Jak se liší bílý od zeleného? V prvé řadě je to konzistence a struktura. Bílý jíl je opravdu jemnější a prášek připomíná rozemletou křídu. Po vymíchání jsou však konzistenčně shodné se zeleným jílem. Pozor - míchat v dřevěné či plastové misce, jíl nesmí přijít do kontaktu s kovem!



Opět dávkování je stejné jak u zeleného - tedy cca 1:1. Je důležité, aby se jednalo o takovou kašičku, která dobře přilne na pleť. Připomínám, že místo vody je lepší použít pleťovou květinovou vodu, či čistou květinovou vodu. Já s příchodem jara používám růžovku od Nobilis (Rosalinu nechávám na druhou část roku, kdy mám obličej horší - počasí atd.).




Masku necháme působit cca 20 min a poté jemně umyjeme kosmetickými polštářky. Můžeme dotonizovat pleťovou vodou a natřít krémem/olejem, který běžně používáme na noc/den. Já si masky většinou dělám večer, takže u mě je jasný ajurvédský olej, který mám na noc :-)

maska ihned po nanesení na pleť

A jak působí? Musím říct, že bílý jíl skoro vůbec pleť nestahuje, tudíž ji vřele doporučuji pro extra citlivou pleť a hodně suchou pokožku. Pleť je po masce vyčištěná a hladká. 

Pokud se ptáte co mě osobně vyhovuje víc - zelený nebo bílý, tak mým favoritem nadále zůstává zelený. Mám docela mastnou T-zónu a sem tam nějaký ten bolák a potřebuju trošku agresivnější péči. Tak či tak, na jíl (zelený x bílý) nedám dopustit a teď ho opravdu můžu doporučit každému. Vyberte si podle typu pleti a běžte do něj, je fakt super a za bomba cenu!


A co vy? Jaká je vaše oblíbená pleťová maska?? Těším se na vaše komentáře!

Žádné komentáře:

Okomentovat