středa 8. března 2017

Kosmetika Weleda u mě doma


Švýcarská kosmetika Weleda (já teda měla doteď zafixované, že je německá :-D) je dalším ambasadorem přírodní kosmetiky. Já si na ni brousila zuby už delší dobu. Když zapátrám v paměti, tak je snad první přírodní kosmetikou, kterou jsem na trhu zaregistrovala, když mi ještě bylo náct. Ale díky její vyšší ceně jsem si ji nikdy nekoupila. Až před časem, kdy jsem chodila v DMku jako mlsná kočka a vyčkávala na nějakou slevičku a podařilo se. Tělové mléko a krém na ruce byly s červeným štítkem za super cenu a šampon jsem teda kupovala za plnou cenu - potřebovala jsem vyřešit problém na mé hlavě.

Dovolte mi pár slov o společnosti. Weleda vznikla v roce 1921 jako malá farmaceutická společnost a dnes je známá po celém světě. Nevyrábí pouze kosmetiku, ale i léčiva přírodní medicíny (sirupy, šťávy atd.). Zodpovědný postoj k lidem a přírodně je součástí hlavního cíle této firmy. U nás si kosmetiku Weleda můžete koupit v DMku a nebo jak jinak - ve specializovaných eshopech. A jak u mě uspěli tito tři Weledovští velvyslanci? Pojďme na to :-)



Weleda - Sensitiv Handcreme Mandel (mandlový)
Jak jsem psala už v Alverďáckém článku - moje ruce přes zimu jsou přímo otřesný. Praskají do krve, jsou hrubé a pomalu se stydím někomu podat ruku. Fakt jsem dlouho nemohla narazit na nějaký dobrý krém, který by pomohl a hlavně se hned vstřebal. Nesnáším, když se namažu a pomalu hodinu musím čekat na vsáknutí. No a měla jsem štěstí, protože jsem letos našla 2 favority. Ten od Alverde (viz článek Kosmetika Alverde) a tady tento od Weledy. Krémík je polohutný, krásně se roztírá a ihned se vsákne. Ruce jsou po namazání jemné a hlaďoučké. Vůně je taková jemná, lehce mandlová. Takže za mě určitě doporučuju :-)


Weleda - Reichhaltige Pflegelotion Sanddorn (rakytník)
V prvé řadě musím podotknout, že cena tohoto tělového mléka v DMku mě dostávala do mrákot. Na netu možná narazíte na krapet nižší cenu, ale přes 400 Kč dávat za těl. mléko je podle mě fakt dost. Já si ale počkala a narazila na akcičku a platila jen 100 Kč - ano přiznávám, skákala jsem deset metrů vysoko :-D. Mléko je takové tekutější, barva je spíše do žluta. Při nanášení je lehoučký, skoro vodový bych řekla a rychle se vstřebává. Zpočátku jsem teda nebyla z něj nějak odvařená. Ale pak jsem si šáhla na tělo a bylo krásně hebké. Vůně rakytníku mě sedla, nevím ale jestli sedne všem. Dala by se přirovnat k vůni pomerančové marmelády. Pokud to mám shrnout, tak mléko doporučuju, ale počkejte si na nějakou akci. Stejnou službu za daleko míň peněž vám totiž udělá např. tělové máslo od Alverde (akorát je teda hutnější).


Weleda - Šampon proti lupům pšeničný (díky za český popisek na výrobku, němčina je šílená :-D)
Pšeničňák jsem kupovala jako záchranu na moji hlavu. Nevím čím to bylo, jestli tím mrazem, kdy jsem nevyšla bez čepice ven a tím pádem se mi nějak záhadně zapařila hlava. Fakt nevím, ale z ničeho nic me začala neskutečně svědit hlava a začaly se mi dělat lupy. Opravdu to bylo docela šílený vydržet nedrbat se a maskovat ty lupy v hlavě. Normálně bych šáhla po Head&Shoulders, ale nechtěla jsem si kazit svoji ´´přírodní kariéru´´ a tak jsem hledala přírodního šampióna. Potřebovala jsem záchranu hned a DMko nabídlo pouze tuhle variantu - pšeničný šampon od Weledy (na šampony Alverde jsem totiž slyšela spíše negativní reakce). A teď k šamponu. Zbavil mě svědivosti a také cca 90 % lupů, za čož fakt tleskám a navíc to bylo po pár použitích. To by bylo v pořádku, ale průšvih je v tom, že strašně mastí vlasy. Po umytí to ještě jde, ale druhý den jsou vlasy těžké a mastné. Já to teda nějak vydržela, protože pro mě bylo prioritní vyřešit problém. Pokud se tedy chcete zbavit lupů/svědící hlavy, tak jako např. měsíční kúru ok, ale na běžné mytí za mě rozhodně ne. Já mám ráda pocit lehkých umytých vlasů, ne těžkých a smutných.



A co vy? Máte zkušenosti se značkou Weleda? Jaký je váš nejoblíbenější přípravek? Budu se těšít na vaše komentáře :-)

2 komentáře:

  1. Na lupy je od Weledy dobré rozmarýnové tonikum :) vmasírovat do pokožky ale i do vlasů. Když se dá ještě do mokrých vlasů, vlasy se od něj nemastí.

    OdpovědětVymazat