úterý 21. března 2017

Jarní dovolená díl II. - Saalbach

A z Grazu jsme se vydali do naší cílové destinace a tím bylo malé lyžařské středisko Saalbach. Městečko je posazené do údolí, které lemují nádherné hory. Kopce jsou doslova prošpikované lanovkama. Něco už mám projeto a musím říct, že tohle je zatím jediné lyžařské středisko, kde se dostanete z jednoho vrcholu na druhý během pár minut a to bez problému (problém chápej: vyměnit x lanovek a sjet x sjezdovek). Lanovky a sjezdovky na sebe skvěle navazují. Sjezdovky byly perfektně upravené, možná bych snesla, kdyby byly krapet širší, protože odpoledne jak začalo pařit sluníčko a sníh začal tát, špatněji se dělaly obloučky mezi muldama, musela jsem je víc ´´stříhat´´.

Městečko má vše, co potřebujete ke skvělé dovolené. Hotely, penziony, bary, restaurace, obchody a dokonce mapku lyžarského areálu v češtině (to jsem zjistila až poslední den :-D). Permice jsou krapet dražší, to uznávám, ale ta krása je prostě neskutečná. Pro ty, kdo milují lyžování je Saalbach naprostý ráj! Dokonce si můžete před odevzdáním kartičky/permice vytisknout svůj ´´sjezdový profil´´ a kouknout kolik jste toho za den najezdili.

My jezdili celý první den. Druhý den jsme měli trošku narušený mým pádem, kdy jsem si trošku odřela pusu. Ten den jsme ráno najezdili docela dost, ale pak (po pádu) jsem byla docela unavená. No a třetí den nám začalo krapet pršet, tak jsme se šli projít k rakouskému Golden Gatu (v areálu se nachází také lanové centrum, divoká řeka atd.- v létě tu musí být narváno). To bylo super, až na to, že se pak strašně rozpršelo a my byli promoklí až na kost :-D.

Rozhodně Saalbach a jeho okolí musí být krásně i v létě. Já přírodu miluju a to jak v létě, tak v zimě. No a klasicky přidávám kupu fotek, ať mi tu krásu věříte :-)

 Výhled z hotelového pokoje



 Stmívání nad městečkem Saalbach


 Takový krásný pohádkový hotel byl v centru městečka, mohla jsem na něj oči nechat, ale vypadal prázdně

 Na Rakousku miluju tu jejich výzdobu vždy a všude. Mají prostě skvělý vkus!!


No a teď pár fotek z té horské krásy...lyžovat v tomhle je prostě neskutečný zážitek!


















Saalbach z kabiny lanovky

 Cesta ke Golden Gate - Baumzipfelweg








Zmokli jsme, ale naštěstí jsme se mohli zahřát horkou čokoládou v místní hospůdce






Zazvonil zvonec a naší dovolené byl konec. Taková krásná zvonička byla na střeše našeho hotelu. Pak už nás jen čekala cesta domů, která naštěstí proběhla bez problémů. :-)

A co vy? Byli jste letos lyžovat? Navštívili jste někdy rakouské Alpy? Těším se na vaše komentáře!

Žádné komentáře:

Okomentovat