pátek 13. července 2018

Kosmetické novinky aneb banánová maska Fructis a Alverde kosmetika IX.

 Každá novinka od Alverde je pro mě neskutečným lákadlem. Při mé smůle DMko od nich sází jednu novinku za druhou, a tak je těžký odejít z drogerie s prázdnou. Co vám mám povídat, chudák moje pěněženka :-D 
A co jsem si tedy ulovila (a testovala) tentokrát?
Podíváme se na zoubek nové dekorativce, masce s černým uhlím, sprcháči a taky banánové masce od Garnier/Fructis. Nebudu vás napínat a rovnou se vrhneme na recenzi těchto produktů!


Alverde - Sensitive Foundation č. 01, Sensitive Cancealer č. 01, Mineral Powder č. 02
Jak víte z předchozích článků, tak na přírodní dekorativku mám spíš smůlu. Od Alverde jsem už pár produktů zkoušela a byly to spíše propadáky (kromě tekutého zlatavého bronzeru). Většinou se tedy stojanu s dekorativkou vyhýbám a jdu do tělovky či pleťovky, ale tahle nová kolekce Sensitive mě hodně zaujala a tak jsem jí chtěla dát šanči. A verdikt?

Alverde - Sensitive Foundation č. 01
Začneme konzistencí, kterou bych přirovnala jako něco mezi krémem/BB krémem a tekutým make-upem. Není je takový tužší a není tak tekutý jako běžný make-up, proto se tedy zapracovává trošku hůře (mám smíšenou pleť). Co se týče krytí přirovnala bych ho spíše k BB krému. Pleť hezky sjednotí, to se mu musí nechat, ale  na větší problémky jako akné atd. bohužel nestačí. I když mám 01, což je nejsvětlejší odstín, tak je hodně tmavý. Rozhodně to není klasická jednička, tedy světlý odstín. Parfemace je spíše neutrální a na pleti mi nedělá paseku, což velmi oceňuji. Popravdě jsem neměla žádné očekávání, ale nakonec mě make-up příjemně překvapil! Teď mám období, kdy mám pleť celkem v pohodě a lehce opálenou, takže mi make-up sedí bez problému. Pokud tedy hledáte make-up s velmi lehkým krytím, ve kterém bude vaše pleť dýchat, tak rozhodně doporučuji!

Alverde - Sensitive Cancealer č. 01
Tak tady se páni a dámy z Alverde odstínově trefili a korektor č. 01 je typická jednička, tedy velmi světlý odstín. Ale to je, co se týče pozitiv k tomuto produktu, všechno. Konzistence je taková olejová, takže se hrozně těžce zapracovává a co hůř, neskutečně zalízá do vrásek. Já ho používala na oční okolí a byla jsem zklamaná na celé čáře. Nejen, že zalízal do vrásek, ale taky mi tam stahoval řasenku a tak jsem vypadala jako panda. No hrůza a děs! Za mě tedy tento produkt rozhodně ne!

Alverde Mineral Powder č. 02
Opět začneme odstínem. Tady jsem volila dvojku, protože jsem již v regálu testovala výše zmíněný make-up a věděla jsem, že je tmavší, takže aby to ladilo šáhla jsem i po tmavším pudru. Každopádně tihle dva spolu jdou opravdu dobře (jak odstínově, tak pracovně), takže pokud budete mít v plánu koupi, doporučuji tohle kombo: makeu-up jedničku a pudr dvojku. Stejně tak, jako make-up, mě tento produkt velmi mile překvapil. Pěkně zafixuje a zmatní pleť a dokonce i pár hodin vydrží (s tou výdrží je to u mě problém celkově a nenašla jsem ještě pudr, který bych nemusela během dne předělávat, protože mám smíšenou pleť a produkty ze mě tzv. stékají). I když je v názvu "minerální", tak rozhodně nečekejte takový ten hodně hutný pudr, který nahradí make-up. Jde o klasický pudr, a tak je název trošku zavádějící. Jediná nevýhoda je pro mě aplikátor. Já jsem zvyklá se pudrovat štětcem a tady s těma dírkama je to celkem problém. Ale to je detail, na který se dá zvyknout. Takže  pokud hledáte přírodní pudr, tak za mě můžu nákup doporučit. Tenhle dělá svoji práci :-)

Alverde - Shiny Lip Oil č. 30/Cherry, Lipgloss 3D-effekt č. 02/Pink Crush
Tak tyhle dva produkty na mě zapůsobily naprosto opačně. Lip oil - což je ten se zeleným víčkem je naprostá katastrofa. Vůbec nejde o olej, konzistence je spíše vodová a sotva ho nanesete, tak už na rtech nic nemáte. Navíc aplikátor je naprosto otřesný. Jedná se o super tenkou tyčinku, kterou bych přirovnala k malovátkům pro děti. Za mě naprostý propadák! Naproti tomu Lipgloss není špatný. Konzistence je taková akorát mazlavá a na rtech i trošku vydrží (tak jako běžný lesk např. od Rimmelu). Aplikátor taky žádná sláva, ale je to lepší než u předchozího produktu. 3D efekt nečekejte, ale díky třpytkám se rty krásně zvýrazní a rozjasní. I tak si lesk určitě koupím znovu, protože pro mě je to takový ten lesk do kabelky, který můžete používat každý den a nestojí vás majlant :-)

 Alverde - Reinigende Maske mit Aktivkohle
Masky na obličej naprosto miluju a kromě klasické jílové od Saloosu, která je mým svatým grálem, ráda testuji nové dle aktuálního problému mé pleti. Takže jakmile jsem uviděla tuhle novou s uhlím musela jsem ji vyzkoušet. Maska je opravdu černo černá a konzistenčně je taková spíše gelová, trošku jako tekutý karamel. Aplikace je příjemná, bez nějakých potíží. Na vyčištěnou pleť ji naplácáte a necháte cca 15 minut působit. Po této době vám na pleti lehce zaschne a musíte ji smýt houbičkou (nebo čím jste zvyklí si masky umývat) z obličeje. Nejedná se tedy o slupovací, ani samo vpíjecí masku, musíte ji očistit. A jaká je po ni pleť? Upřímně jsem čekala větší zázrak. Ano, pleť je jemná a odmaštěná, póry lehce zatáhlé,  ale že by to bylo úplné wau, to se říct nedá. Je to takový ten typ produktu, který neurazí ani nenadchne. Takže penízek nelituji, ale kupovat si ji znovu nebudu. 

  Alverde - Pflegedusche Jungle Breeze
Budu se opakovat asi po sté, ale sprcháče od Alverde jsou za mě jasnou volbou! Já si je nemůžu vynachválit. Za super cenu dělají svoji práci a krásně voní. Tento je konkrétně s opuncií a zeleným čajem, ale voní spíše exoticky - taková perfektní vůně na léto. Jediné mínus je pro některé, že nepění, ale to mi nevadí, a tak sprcháče od Alverde doporučuji kudy chodím. :-)

 Garnier/Fructis - Banana hair food mask
Na konec jsem si nechala tohle velké a příjemné překvapení. Když jsem uviděla, že už i Fructis resp. Garnier začíná jít cestičkou přírodní kosmetiky málem mi v regále vypadly oči z důlků :D Moc se mi to nezdálo a tak jsem na netu poctivě projela všechny složky obsažené ve výrobku a světe div se, kromě asi dvou, které však byly také v normě, je opravdu produkt velmi šetrný! Takže s chutí jsem se pustila do testování. A musím vám říct, že tahle maska je naprostá pecka! Jedná se ho hustčí krém, který se skvěle do vlasů zapracovává a nesjíždí z nich. Můžete ji dávat jen do konců/střední délky, ale dokonce i k hlavě a nemusíte mít strach z následných mastných a těžkých vlasů (jak to bývá u některých masek). Natvrdo jsem si masku dala na celou hlavu a vlasy byly krásně jemné a voňavoučké. Masku můžete využít třemi způsoby, dokonce i jako bezoplachovou péči, ale já ji testovala klasicky - šampon, kondicionér a následně maska, kterou jsem smyla. Naprosto božsky voní a to dokonce i po umytí a vyfoukání (já vůni cítím ve vlastech skoro celý den). Navíc jsou po ní vlasy opravdu krásně jemné a při testování lze rozeznat rozdíl, kdy jsem masku použila a nepoužila.Ostatní způsoby nemám odzkoušené, tak nemohu říct. Ale i tak je dle mého názoru tahle maska opravdu super a mě nezbývá nic jiného, než vám její koupi doporučit :-)
A co vy? Máte vyzkoušený nějaký produkt z této recenze? Jak vám sedl?
Těším se na vaše komentáře :-)

Psáno s láskou by Veronika

Žádné komentáře:

Okomentovat