neděle 6. května 2018

Jablková sezóna u Alverde aneb kosmetika Alverde u mě doma VIII.

V regálech DMka se nám objevila jablková sezóna v podání Alverde. Řada obsahuje šest výrobků (snad se mi to podařilo dobře spočítat v regálu :-). Najdete v ní peeling, masku, micerální vodu, ubrousky, pěnu na obličej a dokonce i denní krém. Mě do košíku spadly tyhle tři produkty a měsíc jsem je poctivě zkoušela. A jak dopadly? Co mě zaujalo a co naopak?
Pojďme na to :-)



Alverde - Little green kids Duschcreme
Sprcháče jsou alverďáckou klasikou. Jsou za super cenu a moc hezky voní. Co vím, tak i okolí si ho chválí a jediné mínus, které hodně lidí štve je že nepění. Mě to ale nevadí a tak vždycky, když mi dojde sprcháč, kupuji znovu Alverde. Kromě klasik se Alverde snaží dělat i novinky a litmitky jako je např. tahle jablíčková. Ano, vidíte správně, je určená dětem, ale to mě od nákupu neodradilo. Co je dobré pro děti, musí být dobré tím tuplem pro dospělé, že jo? Nutno podotknout, že cena je vyšší než u obyčejného alverďáckého sprcháče (cca 80 Kč/pixlička). Co rozhodně chválím je krásná, spíše kyseloučká vůně jablek. Umývá se s ním dobře, akorát mě zaskočila konzistence. Není to ani gel, ani krém (i když je v popisku krémový). Struktura je taková, jako to říct slušně, prostě soplovitá :D Já vím, zní to děsně, ale fakt jiné přirovnání nemám. A to mi tak nějak vadí. Určitě ho dopoužívám, ale spíš zůstanu u klasických gelů, které mi vyhovují více. 

Alverde - Beauty&Fruity Peeling (normalní a smíšená pleť)
Dlouhá zima se podepsala na mojí pleti. I přes používání olejíčků mi začal doslova usychat obličej. Proto jsem si řekla, že je na čase pořídit si peeling, abych odumřelé části kůže opucovala. V drogérii jsem samozřejmě nejprve jsem ke stojanu s přírodní kosmetikou a našla tenhle poklad. V prvé řadě vám musím říct, že já peeling nepoužívám. Kdysi jsem to zkoušela, ale nadělal mi více škody než užitku. Proto jsem volila velmi opatrně a chtěla rozhodně něco přírodního. Co vám budu povídat, i když jsem byla ráda, že jsem našla přírodního šampiona, byla jsem velmi skeptická. O to větší překvápko se konalo. Peeling mi naprosto vyhovuje a nemám na něj žádné námitky. Obsahuje jablko a limetku, takže voní krásně citrusově. Peelingové kuličky jsou takové střední a pracuje se s němi velmi dobře. Celkově mi peeling nedráždí pokožku a je tak akorát drsňácký. Musím říct, že jsem s ním fakt spokojená a rozhodně doporučuji!

Alverde - Beauty&Fruity Klarende Maske (normální a smíšená pleť)
Samozřejmě po peelingu je vhodné pleť něčím nasytit. A jelikož moje jílová maska od Saloosu je spíše stahující a vysušující, hledala jsem nějakou pořádnou dávku hydratace. V regálu jsem našla tuhle novinku a dala jí šanci. Co mě zaujalo hned na první pohled je její složení - bambucké máslo, olivový olej a kakaové máslo, což jsou jedny z nej zástupců hydratace pleti. Aplikovala jsem ji tedy po peelingu (vyčištěná a umytá pleť) a nechala působit cca 15 minut. Potom jsem zbytek masky jemně vmasírovala a to, co se už do mojí pleti nevlezlo, jemně umyla konjakovou houbičkou. Počítejte s tím, že tohle není v pravém smyslu maska (slupovací nebo zasychávací), ale jedná se o takový hodně hutný krém. Za mě je maska opravdu velmi příjemná a dělá svoji práci. Pokud tedy vaše pleť volá po hydrataci a je bez šťávy, tak rozhodně koupi komba peelingu a masky doporučuji :-)


 A co vy a kosmetika Alverde? Už jste vyzkoušeli novou jablkovou řadu?
Těším se na vaše komentáře <3


2 komentáře:

  1. Alverde mam moc ráda, ale zrovna jablečný pleťový krém z téhle řady mi vůbec nesedl. Namažu se a jak kdyby se to nestalo. :D Každopádně jinak poměr cena a kvalita naprostá bomba. Když to srovnám s Welledou, její cenou a jaké její produkty jsou, pfff, Alverde vede! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě mrzí. Ale je fakt, že já taky zkoušela krém na obličej a nesedl. Naturschon olivový je ale super, ten doporučuju. Je to odnož od Alverde, napsala jsem i recenzi: http://denikjednejoginky.blogspot.cz/2018/01/kosmetika-alverde-u-me-doma-vii.html. Ale jinak souhlas, poměr cena a kvalita je fakt peckovní :-)

      Vymazat