čtvrtek 2. listopadu 2017

Kosmetika Alverde u mě doma V.

Alverde se rozjelo a mě snad každou návštěvu DMka něco "omylem" spadne do košíku. Testing těchto výrobků je pokaždé docela fuška, protože hodně věcí je označeno jako limitovaná edice a tak se natírám/stříkám/ x krát denně, abych vám mohla přinést recenzi dřív, než se výrobky vyprodají :-)

A jak tedy uspěli tihle tři nováčci u mě? Pojďme na to!




Alverde Salzspray (solný sprej na vlasy)
Před dvěma lety jsem zaznamenala trend solných sprejů na vlasy. Všichni chtěli mít tzv. plážové vlny, vlasy jako u moře. No nevím jak vy, ale já mám teda vlasy u moře/po moři docela hrozný. Sůl je vysuší a jsou suché jako sláma. Proč teda na ně někdo úmyslně stříká takový roztok? No vůbec mi to nešlo do hlavy :-D Hlavně si myslím, že cílem všech žen jsou krásné, hebké, lesklé a vyživené vlasy. Samozřejmě jak se říká - nikdy neříkej nikdy a jak asi tušíte Alverde mě zase překecalo :-D A jak se mi tedy osvědčil? Plusem rozhodně je, že krásně voní a obsahuje (jak jinak) přírodní sůl. Musím říct, že fakt nemastí (jak slibuje popisek na pixličce) a ani extra nevysušuje, což mě velmi mile překvapilo. Co se týče těch vln, tak tam už je to horší. Jako trošku to udělá rozcuch na hlavě, jemňounké vlnky možná s přivřením očka, ale nečekejte nic světoborného. No a koupit, či nekoupit? Já jsem s tímhle sprejíkem taková padesát na padesát. Řeknu vám to tak - koupit, pokud máte rády takové nedbalé, lehce rozcuchané vlasy, pokud ale máte rády hebké, lesklé a rovné vlasy, tak tohle nebude váš favorit.



Alverde Rtěnka (odstín Coastal Fever)
Po rtěnkách Alverde jsem koukala už nějakou dobu, ale stále jsem nemohla vybrat ten správný odstín. U mě je docela problém, že mám tmavší rty a světlé odstíny růžové, či nude jsou pro mě nenositelné, protože tmavá barva rtů se špatně zakrývá světlými barvami. Jako jo, asi by to šlo, mrsknout na ně nějaký podklad atd. ale co si budeme povídat, na běžné nošení to není. Takže když jsem uviděla tuhle rudou zajásala jsem. A jaká je? Barva je krásně sytá, krémová a překvapivě ani nijak extra nevysušuje, což bývá u mě velký problém. Horší je teda výdrž. Pokud se ničeho rty nedotknete, tak drží dobře, ale jakmile se člověk napije/zakousne do jídla, tak rtěnka okamžitě mizí. Ale tohle ji asi odpustím a kup doporučím, protože ta barva je fakt nádherně sytá!



Alverde Handmaske (maska na ruce)
Vy víte, že krémy na ruce od Alverde jsou mým Svatým grálem. Takže na vyzkoušení téhle masky jsem se nesmírně těšila. Co se týče vůně, tak voní naprosto úžasně! Kombinace kakaového másla, kokosového, olivového a jojobového oleje vytváří zajímavou a spíše sladkou vůni (ale jemnou) a to já miluju. Maska se může nanášet dvojím způsobem. Buď ji naneneste 1x týdně (bez vmasírovaní), necháte působit přes noc a pak ráno teplou vodou smyjete. A nebo (tohle jsem zkoušela já) ji využijete jako kúru a tři dny po sobě ji nanesete, necháte působit přes noc a pak ráno teplou vodou smyjete. Maska jako taková je hutnější a vstřebává se pomaleji než krém, to by bylo v pořádku, protože působí přes noc. Ale že by byla nějak lepší než klasický krém na ruce od Alverde? To fakt ne. Čekala jsem od ní něco jiného a tím pádem jsem byla trošku zklamaná. Pokud máte rádi klasické krémy od Alverde zůstaňte u nich a za ušetřené penízky si radši kupte kafe! Tuto masku bych doporučila těm, kteří nemají možnost/čas/chuť si ruce natřít přes den, jinak ale je zbytečné ji kupovat.

A co vy a Alverde? Máte nějakého oblíbence?
Těším se na vaše komentáře :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat