neděle 12. února 2017

Hot news - Co jsem dělala v Praze tentokrát?

Praha. Někdo ji miluje, někdo ji nenávidí. U mě se střídají různá období. Jednou bych tam chtěla bydlet, podruhé ani za milion. Jednou se mi líbí jak je plná života a lidí a podruhé mi to obrovské množství lidí nahání hrůzu. Každopádně se do Prahy vždycky ráda vracím a to hlavně kvůli tomu, že se tam člověk nikdy nenudí a vždy se dá vymyslet program pro náročné i nenáročné návštěvníky.

No a co jsem dělala v Praze tentokrát? Ukážu vám takové photodiary, protože kdybych měla dopodrobna vypisovat všechny zážitky a prožitky, tak to vydá na časopis. Tak si uvařte kávičku/čajík, pohodlně se usaďte a můžeme začít.....

Cesta z Kroměříže do Prahy utekla rychle a jako mávnutím proutku jsme byli na místě. Jelikož jsme tentokrát v Praze přespávali, zvolili jsme hotel President. Hotel se pyšní 5 hvězdičkami a asi ani není co dodat. Pokoje nádherné s okouzlujícím výhledem na Vltavu a ta snídaně! Škoda, že to tak není každý den :)






Moje oblíbené Nespresso zdarma na pokoji

Průvodce na pokoji je podle mě bezva praktický nápad!

Po vyložení kufrů a check-inu jsme zamířili na oběd do Asian Temple. Jedná se o restauraci, která svým designem a jídelním lístkem propojuje celou Asii. Byla jsem překvapená, jak se zde míchají rozmanité asijské temperamenty a tvoří takový zajímavý celek, který vypadá naprosto úžasně. Dýchne na vás kultura, která je kilometrově tak daleko a přitom ji cítíte tak blízko sebe. Aby jste mi věřili, tak následuje kupa fotek :-)



 Úchvatná velká zlatá socha Buddhy 

 Z Ipadu jsem si objednávala poprvé :-)










 stůl pro tzv. Teppanyaki - což je vlastně takové zážitkové vaření přímo před zákazníky



 Předkrm - marinovaný losos s yuzu, zázvorem a chilli

 A moje oblíbená Tikka Masala


Po vydatném obědě jsme se přesunuli do BakeShopu. Spolucestovatelé si dali kávičku s dortíkem, já po delší době Růžovou limonádu a hlavně jsem se seznámila s novým kámošem!



 No není rozkošný? 

Zbožňuju cokoliv co se týká růží! Od kosmetiky až po limonádu!

Náš hotel byl blízko jak od Asian Templu, tak od BakeShopu a při mé ´´smůle´´ i pár kroků od Pařížské. Do COSu jsem se chtěla vždycky podívat. Co vám budu říkat -neodolala jsem! Navíc jsem tam při hledání nejlepšího kousku pro sebe potkala Andělku - redakčního pejska Elle (objevuje se hodně ve fotostories atd.) 


Poté následovalo chystání do Národního divadla na Operu Aida. Šaty jsem pořídila ze Zootu a byla jsem s nima celý večer maximálně spokojená. Kdo byl v Národním divadle bude určitě souhlasit, že jeho krása se dotýká hvězd. Nedá se to popsat, musí se to zažít. Pokud jste ještě nikdy nebyli v Národním divadle, rozhodně to napravte. Opravdu to stojí za to! 













Večer jsme zakončili večeří v Kolkovně a drinkem v Tretter´s New York baru. Do postele jsem padla hodně unavená. Ponocování už asi není nic pro mě. 


Druhý den tzn. v sobota začala královskou hotelovou snídaní a poté jsme zamířili na letiště, kde nás čekala dvouhodinová exkurze na/po letišti. Musím říct, že jsem byla mile překvapena. Něco už mám nalítáno (hlavně po Evropě), ale vidět letiště zase z jiného úhlu mi přineslo mnoho nových poznatků Největším zážitkem bylo přistání a pozorování ´´po přistání´´ (tankování atd.) Airbusu A380 - jedná se o největší dopravní letadlo na světě. Páni a opravdu je to kolos! Dvě patra, obrovský čumák, 4 motory. Nestačila jsem věřit vlastním očím. 


 Staré letiště - Terminál 3


 Airbus A380 společnosti Emirates, který přiletěl z Dubaje



Vždy připraven! Aneb navleču/nazuju a jdu :-)

Náš výlet vyvrcholil v sushi restauraci Yami sushi. Poměr cena a kvalita je opravdu skvělá a určitě vřele doporučuju pro všechny milovníky sushi! My zde byli poprvé a určitě ne naposled.







No a jak jsem psala už v dřívějším postu, co by to byl za výlet bez malého suvenýru :-) Magnet na ledničku, pytlík na cestování a joja pro neteř a synovce jako dáreček z výletu.


A co vy? Milujete či nenávidíte Prahu? Máte nějaký dobrý tip, co dělat v Praze? Popř. co se vám v Praze líbí nejvíc? Těším se na vaše komentáře, krásný den moji milí čtenáři <3


Žádné komentáře:

Okomentovat