pondělí 30. ledna 2017

Moje oblíbené jógové outfity


Jóga se dá cvičit kdekoliv a v čemkoliv. Souhlasíte se mnou? Já si sem tam zajóguju v pyžamu nebo dokonce i nahoře bez (doufám, že nemá soused dalekohled :-D). Typický jógový outfit podle mě neexistuje - někdo preferuje volné kalhoty, někdo legíny a někdo to vůbec neřeší. Některá jogínka si ráda zajóguje v uplém tričku, některá ve volném tričku. jiná zas preferuje tílko a další má úplně nejradši triko s dlouhým rukávem. Se stoupajícím zájmem o jógu vzniklo pár značek, které vyrábí/šijí oblečení určené přímo na jógu, ale dá se vybrat i u celosvětově známých jako Nike, Adidas atd.

Nejdůležitějším kritériem při výběru jógového oblečení je pohodlí. A to nejen jak sedí kalhoty přes zadek, ale také jak vás ´´hladí´´ materiál. Já preferuji na nohy legíny, ale u nich je nutné dávat si pozor na rozkrok. Při zkoušení si sedněte na zem do klasického sedu a mrkněte ´´mezi nohy´´, jestli švy drží  tak jak mají. Mě se sem tam stávalo, že některé legíny nápor mých stehen v sedu nezvládaly. U vršku mám ráda tílka, která jsou přes prsa uplá a přes bříško volnější. Sportovní podprsenka je nutností snad u každého sportu.

A jak to mám já? Jak vypadá můj malý jógovo-outfitový svět? Jste srdečně zváni do mé skříně, tak honem, šup, neostýchejte se a nahlídněte do mého království....A při tom koukání vám prozradím pár rad, které se vám budou hodit při výběru perfektního jógového outfitu :)

 Jógové podprsenky - horní dvě jsou nové úlovky z Lidlu, super pohodlné s krásným detailem na zádech a spodní je oboustranná Adidas, na kterou nedám dopustit


 Jógové legíny - levé a pravé jsou z F&F, které jsou tzv. super kvalita za super cenu a uprostřed jsou pro mě takové high fashion legíny - jedná se o legíny Jo.Gaia, které jsou jako drahokam v mém šatníku. Jedná se o malosériovou kolekci, jsou vytvořené z vlastní navržené látky (Lenkou Drgovou) a ušité v ČR.

 Jógové capri kalhoty a lehké kalhoty - tyhle dvoje jsou vhodné pro teplejší měsíce, šedé jsou Nike a modré jsou z Lidlu - jejich materiál je krásně lehoučký

 Jógová tílka - sloník koupen v Šibeniku, Buddha v Lidlu a bílé bez potisku opět Jo.Gaia, které je z úžasného materiálu obohaceného o bambusové vlákno

Jógová tílka vol. II - tílko s mým logem je na zakázku dělané přes eshop t-shock.eu a růžové tričko je někde z tržnice, strašně se mi líbila barva a lehký materiál

Pár rad při výběru jógového outfitu:

1. Nevolte jen střih, volte i kvalitní materiál (platí pro všechny části jógového outfitu)
2. U kalhot/legín při zkoušení nestůjte! Zkuste pár jógových pozic, sedněte si v nich atd. Při józe se přece hýbete, nestojíte. Tak nejlépe zjistíte, zda vám opravdu sedí, ikdyž prodavačka si bude asi myslet, že jste spadli z višně :-D Na tom nesejde, jde o vaše pohodlí při cvičení :)
3. Volte vyšší pas, ano i vy, co máte štíhlý pas. Vyšší pas vám totiž zajistí podporu při předklonech, sedech atd. Nezažila jsem nic horšího, než když si musím pořád legíny/kalhoty povytahovat, protože mi neustále kvůli nízkému pasu sjížděly. 
4. Trička/tílka volte lehce delší. Jóga má hodně opačných pozic např. svíčka atd. a je lepší si tričko lehce ´´zakásnout´´ do legín, pak se můžete v klidu soustředit na pozici místo nervů, co na vaše holé bříško řekne sousedka na jógamatce.
5. Sportovní podprsenka je nutnost!! Ani nezkoušejte jógovat s klasickou podprsenkou, jednak si ji zničíte a jednak můžete zničit i sebe kosticí zabodnutou v těle :-D Ale ne teď vážně. Na jógu stačí malá podpora. Vyberte si takovou, která je pohodlná a nikde vás netlačí ani moc neobepíná. 











A v čem nejraději jógujete vy? Máte nějaký tip na značku jógového oblečení? Těším se na vaše komentáře! A přeji příjemné jógování :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat