čtvrtek 7. prosince 2017

Co si přeje jogínka pod stromeček 2017?

Rok se s rokem sešel a máme tady opět překrásný adventní a vánoční čas. Města jsou zahalena do vánočního hávu, všechno se třpytí a svítí. Cesta z práce a do práce je najednou veselejší díky výzdobě, kterou se pyšní každé město i městečko. Doma se na nás usmívá andílek a každou neděli zapálením svíčky na adventním věnci pomyslně odpočítáváme ten den D.

Vánoce naprosto zbožňuju.  A to ne kvůli dárkům, ale hlavně kvůli vánoční atmosféře. To, jak si doma sednu, zachumlám se do měkkého pyžama a ještě měkčí deky a nemusím naprosto nic. Jediná velké starost je, jestli si budu číst a nebo koukat na pohádku. Všude kolem mě je krásná výzdoba, světýlka a zapálená svíčka. To je prostě idylka :-) Věřte mi, že i návštěvy rodičů si užívám, po tom, co jsem žila v zahraničí a měla jsem rodinu daleko (plus jsem pracovala i na Štědrý den), je volno o svátcích pro mě nezaplatitelné. Člověk si toho všeobecně hodně uvědomí, když žije daleko od své domoviny, ale to jsou zážitky, které patří do jiného článku.


Jak jsem prožívala Vánoce, když jsem byla malá a taky wish list z minulého roku si můžete přečíst zde. Co jsem ale zapomněla zmínit je pomoc druhým. Já vím, že by se mělo pomáhat přes celý rok, ne jen o Vánocích. Upřímně se o to snažím i mimo rok, ale tak nějak o svátcích je víc projektů a tím pádem i více příležitostí. Každý rok věnuji nějaké pamlsky a granulky do psího útulku. Letos jsem narazila díky Tomáškovi (Instagram: @tomash_strnad) na skvělý projekt milyjezisku.eu, díky kterému jsem nadělila dvěma slečnám z dětského domova jejich přání. Další projekt, který byl i více medializovaný je jeziskovavnoucata.cz. Jde vlastně o pomyslný opak (věkový) prvního projektu. Neděláte radost dětem, ale osamělým seniorům. Oba projekty stále běží, takže máte šanci i vy udělat někomu radost.

dárky vždycky zabaluju u koled a nějaké pohádky :-)

Ale zpět k vám. Máte doma jogínku/jogína? Praktikuje vaše ségra, teta, mamka, babička, kámoška nebo prostě někdo, koho chcete obdarovat dárečkem od Ježíška? Tak to čtěte dál, mám pro vás pár tipů, které rozhodně pod stromečkem žádnou jogínku, či žádného jógína nezklamou :-)


Diář/kalendář/knížka

  • Diáře/kalendáře One Yoga

One Yoga, to jsou dvě milé a usměvavé ženy, které nejen učí jógu, ale vytváří i úžasné kalendáře, diáře, pexesa atd. Já osobně doporučuji závěsný kalendář a pracovní sešit. Kalendář jsem měla letos podruhé a opět nezklamal. Pracovní sešit jsem si ulovila na Jóga Dnes konferenci v Praze a je naprosto skvostný!
Kde koupit? (zdroj fotek) http://eshop.oneyoga.cz/


  • Diář Jóga - Presco

Diář od firmy Presco byl jeden z mých prvních jógových doteků, co se týče tiskovin s jógovou tématikou. Kupovala jsem si ho snad po dvou měsících praktikování jógy. Upřímně musím říct, že je povedený a neváhala bych ho koupit znovu. Letos má luxusní černo-zlatý obal.
Kde koupit? (zdroj obrázku) https://www.presco.cz/joga-diar-2018-15-x-21-cm/ (ale i např. v běžném papírnictví a větším knihkupectví)





  • Lunární Kalendář Krásné paní

Popravdě lunární kalendář jsem nikdy nevlastnila. Vždycky mě nějak obcházel, ale věděla jsem, že existuje. Každý rok si dělám srandičky ze sestřenky, jestli i letos ho koupí mamce pod stromek. Je to takový ten klasický dárek, co jí kupuje každý rok a ví, že ji potěší. Ale asi ho Ježíškovi napíšu i já, protože díky upozornění mojí čtenářky Janičky jsem se dozvěděla, že je letos zaměřený na jógu, ajurvédu a čakry. Navíc koupí přispějete na UNICEF, takže vlastně uděláte dvě radosti jedním dárkem :-) Takže díky Jani a tímto předávám tip i vám :-)
Kde koupit? (zdroj obrázku) https://www.krasnapani.cz/lunarni-kalendar-krasne-pani-s-publikaci-2018-477  (ale i např. v běžném papírnictví a větším knihkupectví)


  • Kniha Žijte jógu - Václav Krejčík

Horká novinka z pera Vaška Krejčíka. Přiznám se vám, že jsem měla co dělat, abych ji Ježíškovi nevyrvala z ruky a nezačetla se do ní hned. Jen letmým prolistováním jsem měla motýlky v břiše. Jak já se těším, až se do ní vrhnu! Tahle novinka má naprosto jiný formát a desing než předchozí Vaškovi knihy a určitě potěšíte každého jogína/jogínku.
Kde koupit? (zdroj obrázku) https://www.jogamarket.cz/polozka/zijte-jogu-4699/ (ale i v knihkupectví)



  • Knížky Jóga mysli, učím se jógu, zdokonaluji se v józe - André van Lysebeth

Tohle trio knih mě naprosto zaujalo a to hlavně obalem. Je takový čučavý a hlavně se hned dozvíte, pro koho jaký kousek je. Doma mám výtisk Jóga mysli, který čeká na přečtení. I přes to, že ji nemám osobně přečtenou ji doporučuji, protože na ni (vlastně na všechny tři) slyším jen a jen chválu.
Kde koupit? (zdroj obrázku) https://www.kosmas.cz/autor/1891/andre-van-lysebeth/ (ale i v knihkupectví)


Čaj a Kelímek/Hrnek na čaj


  • Kelímek na kávu/čaj s sebou

Jsem kávový maniak. Piju ho na chuť a taky kvůli vůni. Jelikož jsem prací povinná :-D tak si hodně často dopřeji dobrou kávu s sebou z kavárny. No a jednou jsem se tak nějak zamyslela, že každé kafe mi dávají do nového kelímku. A když si to spočítám, tak to dá pěknej ranec kelímků za rok. Na to konto si představím ty stromy, co pro mě padly a vlastně vůbec nemusely, protože jde jen o mé nešetrné chování. Takže jsem si řekla dost a pídila jsem se po nějakém dobrém znovu použitelném kelímku na kávu. A tady je. Ekologický, vyrobený z bambusu a kukuřice, lehký a je možné ho mrsknout do myčky. Takže tady není co řešit, že jo :-)
Kde koupit? (zdroj obrázku) http://www.yogashop.cz/pro-radost/





  • Čaj Yogi Tea

Vždycky jsem patřila do skupiny čaj ne, radši kafe. Ale s praktikováním jógy přišla i taková malá změna a tou je, že dobrému čaji neodolám. Piju ho hlavně večer a taky během celodenních jógových workshopů/seminářů. Jedním oblíbencem se stal (jak jinak) Yogi Tea. Mám vyzkoušených x druhů a žádný nezklamal. To, že mají krásný desing a malá poučná větička na každém sáčku je třešničkou na dortu :-)



  • Čaje a hrnky Oxalis

Asi před měsícem jsem poprvé ochutnala čaj Masala a byla jsem naprosto unesená. Hned jsem utíkala do obchodu s čajíky, abych si koupila vše potřebné a mohla si ho uvařit doma. Osobně ho tedy dělám z čaje a směsi od firmy Oxalis. A to bych nebyla já, abych si neodnesla něco navíc. Oxalis totiž dělá nádherné hrníčky. Třeba ten se slonem sklízí úspěchy a to nejen od vás, že se vám líbí na pohled, ale i já jsem velmi spokojená, protože na svůj objem 0,6 L je lehoučký jako pírko. Je vyrobený z porcelánu a dá se šoupnout do myčky. V e-shopu jej dokonce sežene i ve skvělé dárkové sadě!
Kde koupit? (zdroj fotek)
 


Svíčky


Od podzimu do jara se u nás zapalují svíčky o sto šest. Jejich vůně a zářivý plamen je pro mě uklidňující a navozuje pocit bezpečí, harmonie a klidu. V dnešní době najdete svíčky různých druhů, vůní a složení. Od klasických až po rituální. No a jelikož při žádné lekci jógy nesmí chybět uklidňující plamínek svíčky, tak za mě je taková čakrová svíčka trefa do černého.
Kde koupit? (zdroj fotek) https://www.shantiom.cz/svicky-a-svicny/8-cakrova-svicka-7-caker-duhova.html (ale koukněte i do Ezoterického obchůdku, bylinkářství atd.)

Přírodní kosmetika
S praktikováním jógy se mi změnil přístup ke kosmetice. Snažím se více vyhledávat přírodní kosmetiku, která je šetrná jak k mému tělu, tak k přírodě. Dle mě takovým přírodním sprcháčem, tělovým mléko nebo krémem na ruce nepohrdne nikdo. Skvělý výběr a taky bezva rozpis složení (i s grafem) mají na e-shopu biooo.cz. Kromě e-shopu mají i kamenný obchůdek v Praze a Brně. 
Kde koupit? (zdroj obrázku) https://www.biooo.cz/sprchovy_gel_kokosovy_urtekram-p-9948.html?
Tak snad jsem vás aspoň trošku inspirovala a přeji vám krásný adventní a vánoční čas!

S láskou, Verča

Žádné komentáře:

Okomentovat