úterý 16. května 2017

Kosmetika Weleda u mě doma II.


Weledí produkty se u mě na poličce v koupelně ohřívají už nějaký ten pátek. Jelikož měli super akci na eshopu (sleva a dárek zdarma) neváhala jsem a objednala si další kousky na testování.

Tak jako každá firma i Weleda má své topky, které jsou must have, ale i výrobky, co mi nesednou a nepomáhají. Chce to zkoušet a zkoušet, každý jsme unikát a máme různé typy pokožky.

Pojďte se mnou obkouknout  šest nových výrobků, které jsem testovala několik měsíců. Který z nich vám nesmí chybět ve vaší koupelně a co je naopak propadák? Jdeme na to .....





Weleda - Jardin de Vie Rose, eau naturelle parfumée 
Můj druhý přírodní parfém, který jsem měla možnost ´´nosit´´. Vůně je totožná s vůní květinové růžové vody. Takže pokud vám růžová voda voní, je to pro vás jasná volba. První střik byl docela šok, protože jsem si neuvědomila, že prostě přírodní parfém voní přírodně. Není to tak sladké a vytahané chemií. I tak se mi vůně moc líbí. Nosím ji hlavně na jógu, do přírody atd. Prostě tam, kde chcete vonět, ale nepotřebujete za sebou tahat závoj vůně.  Flakonek je skleněný a tvar je super i do kabelky. Takže za mě - dobrý kup :)



Weleda - Lip balm rose
Tónující balzám od Weledy byla horká novinka, kterou jsem chtěla vyzkoušet. Před koupí je nutné uvědomit si, že se jedná o tónující balzám, tedy vlastně o pomádu, takže výdrž barvy na rtech je slabá. Pomády jsou spíše na hydrataci než na parádu. Barvička je tedy fakt jemná a rychle se vsákne do rtů. Tohle by mě ani tak nevadilo, ale co mě štve je, že vysušuje rty. Není to žádná extra hrůza, že by se to nedalo snést nebo tak, ale od balzámu/pomády prostě tu hydrataci potřebuji a chci! Takže pokud nemáte takové sušší rty jako já (ne všechny pomády mi sednou), tak bych do něj šla, ale co se týče mě, tak znovu kupovat nebudu.


Weleda - Iris Erfrischende Tagespflege
Kosatcový denní krém, který je určený na normální až suchou pokožku. Já si ho objednávala v zimě, kdy mám obličej sušší. Každopádně ho používám i teď. Ze začátku se moc nechtěl skamarádit s mým makeupem, ale nakonec v pohodě (dělal mi šupiny kolem pupínků - problém trval asi týden). Jedná se o krém v tubě, což je balení, které je fakt super! Je skladné a hlavně si nepatlám prsty v kelímku (což není topka kvůli bakteriím). Co se týče konzistence, tak je krém lehoučký a strašně dobře se nosí. Pleť je po něm hladká a ošetřená. Rozhodně budu kupovat další!



Weleda - Hautcreme/Skin Food
Alias univerzální výživný krém. Popravě tady ty uni výrobky nemám ráda a vůbec je nekupuji. Ale díky dobré ceně jsem udělala u Skin Foodu vyjímku. Přeci jen se jedná o přírodní produkt, tak snad nezklame. No a můžu vám říct, že super! Já ho používala strašně moc na horách (zima Rakousko, jaro Šumava). Krásně promastí pleť (udělá na ni takový film) a v zimě mě dokonce ochránil před mrazem. Zklidnil a poléčil mi i odřenou bradu v Rakousku (spadla jsem a odřela jsem si zmrzlým sněhem bradu). Je pravda, že jsem ho ještě nepoužila na makeup. Skin Food totiž většinou přibaluju na aktivní  dovolenou (lyže, túry), kde se většinou nelíčím. Velkou výhodou (a hlavně fungující) je, že ho můžete využít opravdu na všechny části těla. Takže za ty peníze jedno velké ANO! Vyhoďte modrou Niveu (v plech. krabičce) a běžte do přírodní Weledy :-)


Weleda - Arnika Sport-Duschgel
Jak už název napovídá jedná se o sprchový gel, který je vhodný pro namáhané svaly po sportu. Ona vlastně celá arniková řada od Weledy je určena pro lidi, kteří jsou aktivní a sportují. Sprcháč je čirý, spíše gelovitý a nepění. Vůně je klasicky přírodní, arnika mi připomíná trochu vůni měsíčku. Já sprcháč používám při fyz. námaze, takže po józe atd. Měla jsem ho i na horách a po lyžovačce mě nebolely nohy. Tak buď jsem to flinkala a nebo na tom fakt něco je :-) Sprcháče od Weledy jsou jasnou volbou, takže určitě doporučuju si nějaký pořídit, akorát jsou finančně krapet náročnější, ale DMko či přímo Weleda dělá různé akce, takže se dají pořídit se slevou.


Weleda - Granatapfel 24 h Deo Roll-On
Vůně deočka v pixličce je moc příjemná, to se musí nechat. Ale to co slibuje rozhodně neplní!  V popisku se chlubí, že vás bude chránit před tělesnými pachy a to rozhodně nedělá. Potila jsem se snad ještě víc (vím, že deo není proti pocení, ale i tak) a o nějaké vůni ani nemluvím. Možná bych ho využila jen jako kuličku na zápěstí místo parfému např. před sportem. Ale rozhodně do podpaží ne. Nevím, třeba někomu sedne a stačí mu to, každý jsme jiní, ale za mě teda palec dolů!


A co vy? Máte nějaké top výrobky od Weledy? Těším se na vaše komentáře!!

Žádné komentáře:

Okomentovat