neděle 4. prosince 2016

Hot news - bronzová sobota v Kroměříži

Po pracovní sobotě jsem potřebovala někde nasát pohodovou vánoční atmosféru. A kde jinde, než na výstavišti, které bylo oděné do výstavy Floria Vánoce. Co vám budu povídat. Já Vánoce miluju, takže výstava u mě sklidila velký úspěch. Nádherné dekorace, adventní svícny, betlémy a všude jehličí. Prostě Vánoce kam se podíváš :-)

Asi největší zážitek jsem měla při tvorbě vlastní baněčky. Myslela jsem, že nemám šanci udělat rovnou čáru takovým štětcem, ale překvapivě to šlo dobře a s hotovou baňkou jsem byla spokojená. Zvolila jsem červenou, protože i přes různé trendy je červená pro mě symbolem Vánoc.

Prohlídku po areálu jsme si zpříjemnili svařeným vínem a trdelníkem, na který jsem (konečně!) nemusela stát půlhodinovou frontu. Všude hrály koledy a božská vůně skořice se linula celým výstavištěm. Co vám budu povídat, odcházela jsem nasátá vánocemi až po konečky prstů.























A co vy? Kam chodíte nasát vánoční atmosféru? Nezapomněli jste zapálit druhou adventní svíčku?
Krásný zbytek bronzové neděle moji milí :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat