pondělí 28. listopadu 2016

Kurz Aromaterapie

To takhle jednou večer brouzdám na Facebooku a vykoukne na mě nabídka kurzu ´´Aromaterapie´´ v Brně. Zastavím a rozkliknu příspěvek. Hmm nevypadá to špatně. Moje zvídavost je silnější než já, takže se ani nenaději a už vyplňuji přihlášku. Inu to jsem prostě celá já, moc nad takovýma věcma nepřemýšlím, kdyby totiž jo, stává se ze mě racionalista a nikam bych nejela. A takové věci jako: jak se dostanu do Brna, kde to vůbec je a Veroniko, vždyť ty nic o Aromaterapii nevíš, jsou vítězně zatlačeny a umlčeny.


A teď ke kurzu. Konal se první adventní víkend v brněnském studiu NamOMent. Studio je maličké s pěkným zázemím. Samozřejmě nejsem Brňačka, takže jsem se vydala na cestu o něco dřív a tak jsem stihla po cestě kávu a byla první na kurzu. Volba první židličky byla tedy má :D Na každé židličce jsme měli nachystané propagační materiály od firmy Saloos (brožurky a vzorečky). Nutno podotknout, že se nejednalo o žádnou promo akci této firmy. Pan školitel pouze používá tyto produkty a není zaměstnancem firmy. Jelikož já jsem se Saloosem velmi spokojená, bylo to plus pro mě.







 

Kurz se nesl v příjemné atmosféře a celý den na školení utekl rychlostí blesku. Byli jsme dobrá parta, i když jsme se vůbec neznali. Pan školitel byl opravdový profík s více než dvacetiletou praxí v oboru. Kurz začínal v 9:30 a končil v 16:00 (cca 45 min pauza na oběd). Během kurzu jsme se seznámili se základy aromaterapie (jednalo se o kurz pro úplné laiky), měli jsme ´´čichací´´ soutěž a také jsme si namíchali svůj vlastní masážní olej, což byla třešnička na dortu celého kurzu. Na konci kurzu jsme každý dostali certifikát o jeho absolvování.





Pokud se mě ptáte ´´co mi kurz dal´´, nutno podotknout, že já jsem v Aromaterapii úplný laik, ano vím jak voní levandule a že je uklidňující, ale to je asi tak vše. Díku tomuto kurzu jsem si v hlavě postavila takovou pomyslnou ´´základní desku´´ v oboru Aromaterapie a doufám, že budu mít někdy možnost na tuto desku postavit zdi a celé dílo zastřešit :)


A co vy? Máte zkušenost s Aromaterapii či s firmou Saloos? 
Mějte krásný den a nezapomeňte, maturitou/VŠ diplomem vzdělávání nekončí :)




2 komentáře:

  1. S aromaterapií zatím zkušenost nemám. Každopádně bych si v příštím roce chtěla udělat kurz Pozitivní psychologie v praxi a dále pak také Automatickou kresbu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aromaterapii určitě doporučuju. Saloos je na to fakt TOP! Co se týče kurzů a i nabídky éterických olejů. Automatická kresba - o tom jsem slyšela a taky mě to docela zajímá. Třeba se potkáme někdy na kurzu :)

      Vymazat