pondělí 15. ledna 2018

Kosmetika Alverde u mě doma VII.


Alverde před Vánoci (někdy na konci listopadu) vyrukoval s novou řadou Naturschon. Já si na ni brousila zuby už dlouho, jelikož Alverde sleduju na Instagramu. Tam vždycky mlsně koukám na novinky a pak chodím do DMka otravovat prodavačky, jestli už to k nám přišlo :-)

Řada zatím obsahuje cca 5 produktů a hlavní složkou všech jsou olivy. Já otestovala dva z nich a jak dopadly? Pojďme na to!








Alverde/Naturschon Gesichtscreme
Pleťový krém, který je určen pro všechny typy pleti. Krém je konzistenčně něco mezi hutným a lehkým krém, prostě tak akorát. Skvěle se roztírá a vstřebává. Pokožku zanechá jemnou a taky trošku matuje. S mým make-upem se kamarádí skvěle. Co se týče vůně, tak voní příjemně a intenzitou vůně je velmi jemný. Při koupi jsem si myslela, že to bude spíš propadák (zatím mi od Alverde žádný krém nesedl). Musím ale říct, že mě velmi mile překvapil! Používám ho víc než měsíc a jsem spokojená. S mojí pletí se snáší hodně dobře. Jestli mám mladší pleť, to vám říct nedokážu, ale spíš na tyhle věci nevěřím :-D. Co si ale myslím je fakt, že se bude hodit na všechny typy pleti. Věřte, že já mám hodně náladovou pleť (stačí cukroví na Vánoce, naše dny, klimatizace a nedomluvím se s ní) a ne vše mi sedne. Tento krém nezklamal a fakt dělá svoji práci. Navíc stojí kolem 170 Kč, což je hodně příjemná cena na přírodní pleťovku.






Alverde/Naturschon Reinigungsmilch
Pleťové mléko, které slibuje odlíčení. Upřímně a rovnou vám můžu říct, že mě odličovač od Alverde opět zklamal. Možná je to tím, že já se nikdy mlékem neodličovala a mám problém se s ním odlíčit. Konzistenčně je v pohodě, je takové akorát, ale prostě to odlíčení není ono. A já se svou problematickou pletí potřebuju dokonalé odlíčení. To je pro mě základ. Tohle mléko odlíčí jen tak jemně a při používání jsem se musela doodličovat svým olejovým odličovačem. Jediný co je na něm super je příjemná vůně a praktická pumpička, ale to hlavní nedělá ani omylem - za mě propadák. Pláču nad koupí, mohla jsem mít za to dvě kafe :-D




A co vy? Už jste vyzkoušeli novou řadu Naturschon?
Těším se na vaše komentáře <3










Žádné komentáře:

Okomentovat