pondělí 23. ledna 2017

Můj narozeninový den aneb den sama pro sebe

Narozeniny - to je magické datum v kalendáři. Je to den, kdy jsme vykoukli na svět a začal se psát náš příběh. Tento den by jsme měli věnovat sami sobě a mít se rádi. Dnešní doba je uspěchaná, odsouvá veškerou radost, relaxaci a koníčky na druhou kolej. Snaží se nám vnutit, že není nic důležitějšího než kariéra a materiální nadbytek. To je sice hezké, ale co vy? Jste šťastná? Odpočatá? Věnujete sama sobě dostatek času? Být ženou je nelehký úkol (a to nejsem feministka), ale je to prostě tak. Vím, že je hodně těžké vyštědřit si kousek času pro sebe, když máte rodinu a děti, ale zkuste to. Vaše tělo není stroj, je potřeba odpočívat, relaxovat a dělat to, co vás baví. Načerpáte tím energii, budete usměvavější a plná života.

Já se letos rozhodla, že nebudu trávit svůj narozeninový den v práci (tak jako každý rok) a udělám si den sama pro sebe. Jakmile jsem měla potvrzenou dovču, začala jsem plánovat (to mi jde velmi dobře :-)) Vysnila jsem si den, kdy se nechám hýčkat a hlavně budu mít ráda sama sebe takovou, jaká jsem. Výčitky, negativní myšlenky, strach, minulost a budoucnost nechám za dveřmi a budu si užívat teď a tady - svůj nádherný narozeninový den.

Úžasný jógovo - narozeninový dortík, který jsem dostala minulý rok :)


Můj den začínal ranní pyžámkovou jógou. Jen já a moje podložka. Poslouchám své tělo a snažím se ukonejšit tu ´´opici´´ (mysl - těká sem a tam, jako opice) co mám v hlavně a soustředím se na dech. Dnes mi to jde dobře, protože všechny problémy světa prostě neexistují, protože dnes mám narozeniny :)



Po józe následovalo předání dárečků. Ano, Verunka předala Verunce dárečky. Myslíte, že jsem blázen? Možná, ale mě se to líbí. Proč si neudělat radost a nekoupit si něco pěkného na svoje narozeniny? Je důležité se sem tam potěšit něčím hezkým.


Dopoledne pokračovalo manikúrou a reflexní masáží nožiček. Upravené nehty jsou vizitkou každé ženy a je velmi příjemné nechat pracovat profesionála za vás. O výsledku domácí versu profi manikúra radši ani nemluvím. Po manikúře následovala reflexní masáž plosek nohou a ta byla božská! Úplně mi stoupaly chloupky na zátylku jak mi to dělalo dobře :D Mám prostě štěstí, moje manikérka/pedikérka/masérka je moc šikovná! Navíc cvičí jógu a navštívila Nepál, takže je vám asi jasné naše téma rozhovoru. Její salonek je moc útulný a mezi pomůckami k práci se zde vyjímají mandaly a dekorace z Nepálu. Jedním slovem - dokonalost :) Kdyby jste chtěli vyzkoušet tento salonek FB stránky - Pedikúra, manikúra Eva Poledňáková, @KromerizPedikura







lesk jako blesk :-D

Zakončení dopoledne se konalo v jógovém studiu, kde nabízí i masáže. Objednala jsem si masáž zad a šíje. Masírovací místnost je nádherná. Čisté a jemné tóny bílé a béžové - to je moje :) Navíc ty hvězdičky nade mnou, cítila jsem se jako v ráji. Před masáží jsem si mohla vybrat vůni oleje. Dnes výběr padl na pomerančový a během masáže jsem skoro usnula jak byla příjemná :)
Pro info: www.jogakromeriz.cz





Namasté v rámečku - dárek ode mě k Vánocům pro studio, udělalo mi radost, že ho Alenka pověsila :)






Recepce studia a po pravé straně je jedna ze dvou místností, kde se praktikuje jóga




hvězdná obloha při masáži...

po masáži - spokojená jako želva

Protože už byl nejvyšší čas oběda, zastavila jsem se na jídlo a kávičku ve Velo café. Taky milujete kavárny? Ta vůně čerstvě namleté kávy je prostě omamná. Kavárna je takový jiný svět, který žije podle vlastních pravidel. Vždycky, když do ni vkročím, mám takový dobrý pocit. Cítím se pozitivněji a napadá mě spoustu nápadů. Asi to bude tím cukrem, který místo slazení kávy, doháním v dezertech/zákuscích :-D
FB stránky: veloCAFÉ






celerový krém na zahřátí...


a teplý dezert pro potěšení chuťových buněk

Poslední procedurou byla kosmetika. Vybrala jsem si jasmínovou péči, která se skládala z čištění, peelingu, masky a masáže obličeje. Vše pod taktovkou přírodní kosmetiky s nádhernou vůní. Masáž obličeje byla uklidňující a vůně jasmínu tak omamná :) Prostě pohádka!

Můj narozeninový den jsem zakončila výletem do Indie. Tedy alespoň gastronomickým. Miluju Tikku Massalu, ale to vy už víte z mých článků. Restaurace Srí Lanka ve Zlíně je další topka, co se týče indického jídla. Pokud nemáte Zlín daleko určitě si sem zajděte!
FB stránky: Srí Lanka - Indian restaurant Zlín


Byl to nádherný den, přesně takový, jaký se sluší a patří na narozeniny. Snad se mi podaří něco podobného vymyslet i příští rok! 
Doufám, že jsem vás inspirovala a že si uděláte taky nějaký den (nebo alespoň chvilku) sama pro sebe. Vždyť co je důležitější než být šťastná?







Žádné komentáře:

Okomentovat