pondělí 6. listopadu 2017

Kosmetika Alverde u mě doma VI.

Vánoce nám klepou na dveře a takový pěkný kosmetický balíček udělá určitě každému radost. Vždyť takových sprcháčů a krémíků na tělo není nikdy dost. Já osobně je ráda dostávám i dávám. Takže si dokážete představit, jakou radost jsem měla, když jsem v DMkovém regálu našla dárkovou sadu od Alverde.
 
No a jaká sada je? Bude to dobrý dárek pod stromeček? Pojďme na to!


 
Jak jste si asi už všimli, tak sada obsahuje tři produkty. Jedná se o klasické trio, tedy sprcháč, tělové mléko a krém na ruce. Vše je s vůní čokolády a chilli, takže čekejte slaďárnu, kterou ale osobně mám ráda. Sada je navíc krásně zabalená do dárkové krabičky.
 
Alverde Pflegedusche Schoko Liebt Chili
V prvé řadě musím říct, že sprcháč opravdu krásně voní čokoládou. Kdybych to měla přirovnat, tak je to hodně podobné vůni sprcháče od Dermacolu - Čokoláda s pomerančem, ale musíte si odmyslet ten pomeranč. Chilli tam moc cítit není a nemusíte mít strach, že by vás nějak štípalo atd. Sem tam totiž jsou produkty na tělo s chilli zahřívací a jemně štípají, ale tady je to bez problému. Mám to vyzkoušeno a to mám citlivější pokožku. Je čirý, nepění a texturově je krapet olejovější, než ostatní sprcháče, co jsem od Alverde měla. Za mě super!

lverde Korperlotion Schoko Liebt Chili
Mléka/másla na těla od Alverde jsou další stálicí u mě v koupelně. Tento je takový hutnější, hodně se konzistencí podobá mléku s jasmínem a sezamovým olejem (recenze tady). Zapracovává se do pokožky trošku dýl. Omamná vůně čokolády zpříjemní nanášení a sem tam se přistihnu, že si toho na sebe dávám víc, než potřebuju :-). Chilli nepracuje, takže opět nemusíte mít strach ze štípání a svědění pokožky. Za mě trefa do černého!

lverde Handcreme Schoko Liebt Chili
Můj další oblíbenec z produktů Alverde. Krémy na ruce Alverde opravdu umí a u nich je to jistota na celé čáře. Fakt jim nemám co vytknout (nepočítám masku na ruce z článku tady). Krému stačí málo, skvěle a rychle se zapracuje do pokožky a zanechá ji sametově hebkou. Nádherná vůně čokolády je třešničkou na dortu :-)
 
Shrnutí? Utíkejte do DMka a kupte sadu dokud je :-D
Je to skvělý dárek a to nejen na Vánoce!
  P. S. Dokonce jsem dostala kompliment, že voním jako čokoláda :-)
 
 


Žádné komentáře:

Okomentovat